Forum www.myfcs.fora.pl Strona Główna
 Strona glówna  •  FAQ  •  Szukaj  •  Użytkownicy  •  Grupy  •  Galerie  •  Rejestracja  •   Profil  •  Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości  •  Zaloguj 
Regulamin 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.myfcs.fora.pl Strona Główna -> Regulamin
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor
Wiadomość
ZeroSkilla
Administrator
Administrator



Dołączył: 17 Sty 2011
Posty: 19
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pon 10:08, 17 Sty 2011  

Witaj na oficjalnym forum klanu i serwera Litość To Zbrodnia.
Prosimy o przeczytanie poniższych zasad zaraz po rejestracji i ustosunkowanie się do nich:

########################################

1. Jeśli tworzysz nowy temat, stosuj się do poniższych zasad:

• upewnij się, że wybrałeś odpowiedni dział,
• upewnij się, czy nie istnieje już podobny temat - zobacz przyklejone topiki i ogłoszenia w • dziale, skorzystaj z opcji szukaj,
• w temacie staraj się poinformować użytkowników o treści wiadomości,
• w treści wiadomości pisz na temat, krótko i treściwie, podaj charakterystyczne elementy jakie mogą pomóc w rozwiązaniu problemu (np. numery wersji programów, model sprzętu komputerowego, opisz co próbowałeś już zrobić aby rozwiązać problem).


########################################

2. Podczas odpowiadania na istniejący wątek, stosuj się do poniższych zasad:

• odpowiadaj na temat, nie spamuj czyli nie pisz bezsensownych postów,
• staraj się wnieść swoje zdanie do tematu,
• nie umieszczaj niepotrzebnych grafik, adresów
• używaj znaków interpunkcyjnych i staraj się zaczynać zdanie z wielkiej litery - nie używaj zbyt wielu znaków interpunkcyjnych / emotikonek w jednym temacie/odpowiedzi,
•zabrania się pisania POSTU POD POSTEM, używamy opcji 'edytuj', każdy post pod postem będzie ukarany warnem +1,
• nie cytuj tematu/odpowiedzi kolegów w nie skończoność.


########################################

3. Twój podpis/sygnaturka musi spełniać następujące kryteria:

• nie może być dłuższy niż 120 znaków,
• tekst umieszczany w sygnaturce, nie powinien przekraczać 5 linijek,
• umieszczone grafiki i mogą mieć łącznie maksymalne wymiary 240x240 pikseli,
• grafiki nie powinny łącznie przekroczyć wielkości 30KB,
• zakazane jest umieszczanie w sygnaturze treści rasistowskich, brutalnych, pornograficznych czy obraźliwych, zarówno w tekście jak i grafice czy linkach.


########################################

4. Ogólne zasady pisania na forum:

• nie wolno używać słów obraźliwych, ani publikować treści rasistowskich, szanuj także innych użytkowników, czyli nie zaczynaj konfliktów,
• pisanie cały czas dużymi literami jest zabronione,
• spamowanie na boardzie jest zabronione, posty takie mogą zostać usunięte bez podania przyczyn, a ich autor ukarany,
• przed umieszczeniem tematu, należy przeczytać dodatkowe zasady dla działu, jeśli takowe są,
• umieszczanie na boardzie adresów do nielegalnego oprogramowania jest zabronione,
• pytanie o cracki, seriale, itp, jest zabronione,


########################################

5. Ostrzeżenia/kary/bany:

• użytkownik spamujący celowo (zakładanie dużej ilości tematów, czy odpowiedzi) jest banowany na zawsze, bez możliwości zdjęcia bana,
• za przeklinanie/obrażanie użytkownik może być ostrzeżony, lub jeśli sytuacja się powtarza, zostanie ukarany banem czasowym oraz dodaniem do grupy pod szczególną obserwacją,
• tworzenie bezsensownych tematów, pisanie nie na temat i krotkich bezsensownych i nic nie wnoszących do tematu postów, "chatowanie" może być ukarane banem oraz dodaniem do grupy pod szczególną obserwacją,
• jeśli użytkownik należący do grupy pod szczególną obserwacją nie wykaże poprawy, może zostać zbanowany tymczasowo, lub na stałe,
• osoby złapane na cheatowaniu, lub przyznające się do tego publicznie, mogą być banowane wedle woli administratora,
• przeważnie nie banujemy za treści przesłane w wiadomościach prywatnych (wiadomość bezpośrednio do innego użytkownika, niewidoczna publicznie).


########################################

6. Moderatorzy/administratorzy:

• obsługa boarda może zmienić/zamknąć/usunąć dowolny temat lub wiadomość, w niektórych przypadkach uzasadnienie wysłane będzie na prywatną skrzynkę,
• możesz także zgłosić przypadki naruszenia regulaminu w dziale "Uwagi do redakcji/obsługi boarda",
• kary dla użytkowników zależą od moderatorów oraz administratorów, jeśli uważasz, że zostałeś potraktowany niesprawiedliwie, możesz złożyć skargę w dziale "Uwagi do redakcji/obsługi boarda".

########################################

7. Konta i prawa, rejestracja:

• w przypadku nie otrzymania maila potwierdzającego odczekaj jeszcze parę dni albo spróbuj ponownie,
• nie zmieniamy nicków na boardzie,
• nie zmieniamy adresów mail w kontach (...bo zapomniałem hasła albo ukradli mi konto),
• obsługa boarda wybiera kto będzie moderatorem, nie przyjmujemy ochotników.

########################################

8. Inne:

• obsługa boarda nie ponosi odpowiedzialności za istniejące treści,
• regulamin może się zmieniać w trakcie działania boarda,
• nieznajomość regulaminu nie zwalnia z jego przestrzegania,
• regulamin dotyczy wszystkich bez wyjątku


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.myfcs.fora.pl Strona Główna -> Regulamin Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1
   
 
Opcje 
Zezwolenia Opcje
Kto jest na Forum Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Kto jest na Forum
 
Jumpbox
Kto jest na Forum
Skocz do:  


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Theme FrayCan created by spleen & Download
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin